roshapolymer logo

آینده بازار جهانی لوله پی وی سی (پلی وینیل کلراید) با فرصت‌هایی در صنایع ساختمانی مسکونی، صنعتی و تجاری امیدوارکننده به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود بازار جهانی لولهPVC تا سال 2028 باCAGR 5 درصد از سال 2023 تا 2028 به حدود 63.5 میلیارد دلار برسد. محرک‌های اصلی این بازار رشد فعالیت‌های ساخت و ساز مسکونی و غیر مسکونی و جایگزینی خطوط لوله قدیمی است.روندهای نوظهور که تأثیر مستقیمی بر پویایی بازار دارند شامل افزایش استفاده از فناوری چندلایه در لوله هایPVC و معرفی فناوری جدید با استفاده از جهت گیری مولکولی در لوله هایPVC-O[1]می باشد.

در این بازار، لوله PVCپلاستیکی بزرگترین نوع محصول بازار لوله PVCاست، در حالی که فاضلاب بزرگترین بازار از نظر کاربرد است. رشد در بخش های مختلف بازار لوله پی وی سی در زیر آورده شده است:

مطالعهبعد شامل یک پیش‌بینی برای لوله PVCجهانی بر اساس کاربرد، استفاده نهایی، فرم محصول، نوع محصول، قطر و منطقه است که به شرح زیر است:

بازار لوله پی وی سی بر اساس برنامه [حجم (هزار تن) و تحلیل حمل و نقل M دلاری برای سال 2017 تا 2028] 
آب قابل شرب
فاضلاب
کشاورزی
نفت و گاز
بازار لوله پی وی سی بر اساس نوع محصول 
لوله‌های UPVC
 لوله‌های PVC پلاستیزه شده
لوله‌های PVC کلرینه شده

بینش بازار لوله پی وی سی

پیش‌بینی شده که که لوله‌هایPVC پلاستیکی بزرگترین بخش باقی خواهند ماند و همچنین انتظار می‌رود که به دلیل خواص مقاومت در برابر حرارت و شیمیایی، بیشترین رشد را در دوره پیش‌بینی‌شده شاهد باشد.

در بازار جهانی لوله پی وی سی، فاضلاب به دلیل افزایش شهرنشینی و توسعه زیرساخت ها، بزرگترین کاربرد در طول دوره پیش بینی باقی خواهد ماند.

APACبزرگترین منطقه باقی خواهد ماند و همچنین انتظار می رود که به دلیل افزایش شهرنشینی، توسعه زیرساخت ها و رشد مستمر ساخت و ساز مسکونی، بیشترین رشد را در دوره پیش بینی شده شاهد باشد.


[1]– oriented polyvinyl chloride

دسته‌بندی نشدهمقالات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *